BERJAGA - JAGALAH

Oleh : Jev Es Rin
28 April 2016
Shallom pak althur,
Selamat siang saudara,
Penglihatan-nya ya..kepadaku kira-kira sebelum jam.6 tadi pagi hari ini, aku seperti tidur tetapi rasakan tidak. DIA memperlihat kan aku, saya berada di kota-kota lalu masuk di dalam shop mall, pada mulanya saya melihat ada berkilawan berterbangan di dalam mall.
Lalu saya melihat anak-anak sedang di angkat tetapi mereka jatuh kembali.. aku berkata sendirian mereka adalah masi anak-anak tetapi masi juga ada yang jatuh.. aku berbicara lagi dalam hatiku sendiri. apakah aku orang yang berdosa kerana sikit pun tida terasah diri terangkat"
lalu suara kedengaran di belakangku..
pesan-nya
BERJAGAH-JAGALAH
kata-NYA
saudara Althur
Poskan ini dan share
Pada saya dan Ryan Fanuel kerana dia juga sama pesan-nya seperti saya TYM


Comments

Popular posts from this blog

Perbedaan dan Persamaan Gereja Barat dan Gereja Timur

PENCEMOOH

Manfaat Hidup bersyukur